Sunday, September 14, 2008

KIINNI JÄIT

Koska luet tätä tekstiä,niin se tarkoittaa,että sinun täytyy kommentoida minulle jotakin. Kommentoi ihan mitä itse haluat , kunhan vain teet sen.Laita tämä teksti sitten omaan blogiisi ja nappaa kiinni kaikki blogiasi lukevat. Minä löysin tämän Usvan käsityöblogista.


...eli pitkän tauon jälkeen olen alkanut lueskella jälleen blogeja. Muistin kätköistä sain kaivettua Blogilistan salasanan, ja sitä kautta löysin tieni pitkästä aikaa vanhojen suosikkien äärelle... Myös uusia tuttavuuksia on löytynyt.

Blogit ovat parhaimmillaan kyllä todella hyvää viihdettä, ja hienojen kuvien äärellä lähes kuolaa. Makuasioista on kuitenkin blogeissakin kyse, eli vaikka aihepiiri olisikin mielenkiintoinen, voi esimerkiksi sivun värimaailma, tai tapa kirjoittaa olla sellainen, ettei blogista tule suosikkia. Mutta miten oiva tapa välittää ideoita ja vinkkejä! Millaista onkaan ollut aika ennen blogeja...? ;P Bloggausintoa kaikille! :D

4 comments:

Anonymous said...

Pakko siis kommentoida koska luin tämän. Löysin blogiisi koska olit linkannut mun blogiini :)

Anonymous said...

Flunssaisena luen blogiasi välitunnilla. Tässä tää mun aivo tuotos tällä kertaa.

Anonymous said...

Mikä Huu sinä muka enää olet?
Ja milloinkas se lopputyö valmistuu??
(ei mitään paineita)
G.

ArualMaria said...

Hei, piti sitten tulla vilkaisemaan sinunkin blogiasi. :)